Tuesday, December 02, 2008

Antara Broadband, webcam dan headset

Broadband oh broadband.....akhirnya aku dah ada broadband sendiri. Orang lain dah berzaman ada benda alah ni, dah berkurun dah, aku baruuuuu je ada. ish ish ish.



Inilah Broadband baru aku...mahal la jugak aku beli.

Broadband ni aku beli 2 hari lepas, excited gile, hehehheh. Beli petang, malam terus online. Ini model yang latest punya, sebab tu mahal sikit aku beli. Mahal pun takpe, asalkan hajat tercapai

Dah beli broadband, kena beli benda lain pulak. Aku beli webcam pulak. Aku beli yang biasa-biasa jer, kira yang tak terlalu mahal, tapi bukan yang paling cikai/hampeh.

Inilah webcam aku, ini yang paling ok aku jumpa, tak terlalu mahal dan tak terlalu murah

Dengan adanya webcam maka boleh la aku main YM dengan lebih best, tapi......ada satu lagi tak lengkap. Headset. Maka dengan rasa konfidentnya aku terus beli satu headset yang sederhana mahalnya.

Inilah headset aku beli, macam hebat je kan?

Dengan ini maka lengkaplah unit untuk aku ber'YM' dengan jayanya. heheheh. Mak aku tanya berapa habis semua. Aku cakap tak mahal, murah jer. Bukan niat nak tipu pun,tapi dah memang betul, memang tak mahal sangatlah. Kira mampulah aku beli, tak lah sampai terdesak sangat. Wife aku dah jeling semacam, siap sindir-sindir aku lagi. Sindir pun sindir lah, yang penting aku puas hati. Muhahahah.

Maka, dengan rasa riaknya, aku mengumumkan, bahawa aku kita telah meng'upgrade'kan diri aku dalam bidang ICT. Aku berciti-cita akan terus meng'upgrade'kan diri aku dari masa ke semasa.
















No comments:

disable click

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...