Saturday, December 06, 2008

Anniversary d`Hospital


Sedar tak sedar, dah genap setahun rupanya usia perkahwinan aku dengan isteri tercinta. Hajat di hati nak la pergi melancong ke, nak jalan-jalan ke, nak honeymoon ke, tapi kita hanya merancang, Tuhan yang menentukan segalanya. Akhirnya aku sambut anniversary aku kat hospital.


My wife dengan adik + anak2 buah dia yang asyik maaaaakan jer, pantang ada makanan terus jer askar2 ni serbu. Sekelip mata jer. Ada diorang terus meriah kat rumah


Aku bersyukur sepanjang setahun ini tidak ada perkara yang mengganggu-gugat kami berdua, malah bakal diserikan dengan kehadiran cahayamata kami yang pertama tidak lama lagi. Semalam, 5/12 genaplah usia setahun perkahwinan kami dan genaplah 36 minggu usia kandungan isteriku. Mengikut perkiraan kasar 36 minggu adalah bersamaan dengan 9 bulan, so, sepuluh hari lagi 15/12 cahayamata ku yang pertama bakal keluar ( kalau tiada komplikasi awal lah).

Kami sambut anniversary ala kadar je lah, al-maklumlah dalam wad. Cukup sekadar untuk mengingatkan tarikh detik perubahan hidup kami. Pada mulanya isteri aku asyik bertanya je apa yang aku nak bagi kali ni, aku pulak buat acuh tak acuh jer (konon tak pedulilah), padahal aku dah ada planning, hehehehe. Saja nak surprise. Akhirnya.......

Mak aku pun join skali, join jer, makannya tidak. Dia tak makan benda2 gini


Aku pun nak enterprem jugak lah,heheheh



Selepas hampir habis dibelasah......inilah baki yang tinggal

Walau apa-apa pun aku tetap bersyukur kerana kami bahagia dan keluarga kami juga bahagia. Semoga kami terus bahagia dan diberkati olehNya sentiasa dan sentiasa tabah dalam menghadapi dugaan yang mendatang.


























No comments:

disable click

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...