Thursday, June 10, 2010

Isteri Tersiksa, Merana dan Terbiar Sebulan.



GOOOOOOOOOLLLLLL......!!!!!!

Satu jeritan di malam hari yang selalu menghantui para isteri setiap 4 tahun sekali. Nasib baik ler World Cup ni ada 4 tahun sekali. Kalaulah tiap-tiap tahun ada World Cup, korang bayangkan lah betapa siksanya para isteri. Sebulan ler para suami tak der perasaan kat isteri. Yang ada dijiwa mereka bola...bola...bola..dab bola. Tersiksa ler para isteri zahir dan batin.

Itu yang kalu tinggal berdua jer, kalu yang ada anak lelaki yang sama minat bola, siap la satu rumah, abis ler. Bukan setakat isteri tersiksa dengan jeritan dan suara sumbang di malam hari, silap-silap kena jadi tukang bancuh kopi skali.

Piala dunia yang lepas aku bujang lagi, tengok ramai-ramai dengan member serumah. Tapi sekarang dah berumahtangga, lain macam ler sikit. Nak mintak anak tengok sekali pun, kecik lagi, bukan paham pun.

Apa-apa pun, mau tak mau,terpaksa la aku layan sorang-sorang piala dunia kali ni. Kepada semua peminat bola sepak, tengok bola tu jangan leka sangat, silap-silap orang masuk mencuri pun tak sedar...

Makan Bola, Tidur Bola,


5 comments:

FiSh said...

jgn asyik bola aje T_T

ajai05 said...

bola bola jugak....solat jgn lupa..

windflowers said...

kunjungan pertamaku...^_^

windflowers said...

makasih kunjungannya ya...have a great day...:)

Gee said...

sa no prob...sa ikut tingu n teriak sekali hahaa...

disable click

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...