Saturday, August 08, 2009

Aksi-aksi Terlampau

Seperti yang dah aku janjikan tempoh hari, kali ini aku akan paparkan lagi gambar-gambar Faris sepanjang tempoh usia 6-7 bulan. Tapi kali ini gambar yang bakal dipamerkan adalah babak-babak aksi terlampau yang sempat aku rakam. Juga di pamerkan, beberapa mangsa yang telah menjadi mangsa kepada aksi-aksi ganas terlampau ini.
Bersama dolphin kesayangan

Mangsa yang bakal di kerjakan

Senyum dulu...

Seraaaaaaaang..

Fikir dulu...

geram...

Terdampar keletihan...rest dulu

Aksi seterusnya...gigiiiiiit

Ke mulut jua akhirnya

Mangsa kedua

Hehehe....siap sedia



Bersama semburan-semburan

Hahaha...kini sudah berada dalam dakapan ku

Sembur lagi.....

Lepas sembur...masuk mulut pulak



Mangsa ketiga...

Arrghhhhh...

Ops..terlebih sudah

Senyuman kegembiraan
Inilah sebahagian aksi-aksi yang dapat aku kongsikan kali ini. Saja aku buat title tu lain macam...heheheh. Harap family kat kampung yang dah 6 bulan tak jumpa Faris gembira dan berpuas hati dengan gambar-gambar yang aku letak ni. Harap terubat la jugak rindu anda semua......




No comments:

disable click

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...