Saturday, March 07, 2009

Faris dengan KFCnya


mmmm....sedapnya KFC

Usia Faris skarang dah masuk 2 bulan lebih, lagi 10 hari genap 3 bulan. Semenjak dua menjak ni dia baru dapat benda baru......hisap tangan....hamboi, bersungguh-sungguh, sampai basah lenjun sarung tangan. Nak bukak sarung tangan tak bleh, bahaya. Aku dah try 2 hari tak pakai sarung tangan, korang tau apa jadinya.....habis calar muka, sampai ke telinga pun ada lukanya. Dia suka main-main tangan kat muka, tu ter'cakar' muka sendiri...

Senyuman orang cukup tidur


Tapi yang bagusnya dia sekarang dah pandai tengok TV, kadang-kadang aku tengah layan bola, dia pun ikut layan bola, pernah satu kali tu aku layan bola dari minit pertama sampai minit akhir, dia seeeeeenyap je atas riba aku, bersungguh-sungguh layan bola dengan aku. Tapi kalu dengan ummi dia, riba kejap je depan TV, dah tak mau dah. Nak jadi anak bapak kot...heheheh


Nak ajak orang main lah ni...


Dalam seminggu ni timbul pulak perangai baru dia. Dah 2, 3 kali dia bangun jam 3 pagi, pastu bukak mata bulat-bulat, pastu ajak orang lain main dan bercakap dengan dia, hadoi.....mau sejam lebih gak melayan dia.

Jelingan dan senyuman mengoda

No comments:

disable click

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...