Wednesday, January 28, 2009

Aku d'Tagged' oleh KakShu...

Dah lama aku dapat tag ni, dah lama aku nak jawab tapi ada je alasannya nak mengelak. Apa apapun aku cuba sebaik mungkin....

1. 5 ciri lelaki/wanita idaman anda (5 characteristics of your dream guy/girl):*cute/comel
*bertanggungjawab dan bermaruah
*sanggup menerima teguran ikhlas aku
*tidak lupa akan asal-usul dan agama
*menerima aku seadanya dan faham dengan karenah dan jiwa aku

2. 5 ciri lelaki/wanita yang tak pernah anda minati (5 characteristics of guy/girl that you never like):
*boros
*banyak bercakap daripada bertindak
*pantang ditegur
*seksi yang amat
*getik

3. 5 perasaan anda sekiranya keluar dengan orang yang diminati (5 feelings you'd feel when you go out with the one that you like):
*gelabah
*hati ku berbunga..hehehe
*waaah..bangganya
*Alhamdulliah....akhirnya
*bila lagi bleh kluar??

4. 5 tempat istimewa yang ingin dilawati bersama pasangan anda (5 places you wanna visit with your partner):
*balik kampung laaa
*Kundasang-Ranau (untuk ke sekian kalinya)
*Simpang Mengayau - Tip of Borneo
*Tempat-tempat yang indah, jauh dari kesibukan kota
*Makkah...InsyaAllah

5. 5 barangan/sesuatu istimewa yang akan anda hadiahkan kepada si dia (5 special things you'd give him/her):
*kasih sayang
*tunjuk ajar dan panduan
*kesetiaan
*perlindungan
*kegembiraan

6. 5 tajuk lagu yang akan anda nyanyikan untuk pasangan anda (5 songs you'd sing to your partner):
*Iris, Ratuku -Awie
*Itu Kamu - Estranged
*Lelaki Ini, Ketulusan Hati - Anuar Zin
*Sampai Syurga - Faizal Tahir
*Permata Untuk Isteri - Kopratasa

7. 5 rakan yang anda tag dan mahu mereka buat 5 perihal ini.WAJIB!!Mereka perlu diberitahu akan hal ini (5 friends that you tagged.A MUST!!They have to be informed of this):
*yo
*Gee
*Dila
*imayu05
*sape2 yang baca blog aku
Akhirnya......dapat jugak aku selesaikan, harap korang juga tak menghampakan......Just having fun...:-)

No comments:

disable click

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...