Tuesday, December 27, 2005

pandangan pertama...

pandangan pertama.....perkara yang paling penting dalam membentuk perhubungan atau menjelaskan sesuatu benda..atau dengan kata lain tak kenak maka tak cinta.
salam perkenalan aku ucapankan...bagi aku sebagai seorang yang baru dalam perihal berkaitan dunia blogger ini, aku ingin mencuba sesuatu yang baru dan aku mahu memperbaiki kelemahan yang mungkin ada dalam diri aku dan seterusnya dalm blog aku ini...
konsep yang bakal aku persembahkan dalam blog ini bakal menunjukkan dan mengammbarkan peribadi dan minat aku. apa yang bakal aku sediakan merupakan sebahgian daripada perkara atau kecenderungan aku terhadap sesuatu aspek itu. sebagai contoh aku meminati dunia muzik, maka aku akan menyediakan perkara atau benda yang berkaitan dengan nya....
dunia komedi juga bakal menjadi perkara yang aku bakal sediakan.tak kira la, cerita ke, lagu ke, atau apa-apa shaja yang berkaitan. sebagai permulaan aku bakal menyediakan cerita-cerita lucu yang pernah aku baca dan dengar.aku harap ia menarik.....
dunia peribadi aku......mmmm.....akan aku sediakan beberapa topik atau artikel yang menjadi perhatian atau minat aku. disamping itu dunia kerjaya aku adalah merupakan perkara yang paling utama yang akan aku sentuh.....dunia pembangunan akademik dan insan.
aku harap benda ini tidak akan menjadi hangat-hangat tahik ayam....akau akan cuba untuk meluangkan masa kepada blog aku ini.....kalau masa mengizankan ...dan tidak lupa, kalau Dia memberikan aku kekuatan dan kelapangan...insyallah.

No comments:

disable click

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...