Saturday, December 24, 2005

the beginner...the beginning.. and it begins

alhamdulliah...akhirnya aku dah memulakan satu lagi perkara yang baru dalm hidup aku. ini merupakan blog aku yang pertama kali aku sediakan. sudah lama aku berhajat nak buat benda ini, tapi masa tak mengizinkan.

bagi aku, ini adalah satu permulaan yang baik untuk aku menjelajahi ilmu dan perkara yang berkaitan dengan dunia internet di zaman teknologi ini. aku tahu boleh dikatakan majoriti pengguan internet sekarang dah ada blog sendiri, mudah kan? tapi bagi aku inilah satu benda yang agak baru buat aku. mungkin aku dah tahu kewujudan dan kegunaan blog, tapi kau tak pernah mencuba untuk meng'ada'kan untuk aku sendiri. well...thanks to my good friends yang mem'promote' benda ini kat aku (imayu05). berdasarkan apa yang aku tahu dan apa yang dia beritahu pada aku, aku mula tertarik untuk ingin mencuba.....
kata orang-orang tua, orang baru belajar ini selalunya banyak buat silap dan banyak tak betulnya....memang betul pun. aku masih hijau dalam bab bab berkaitan internet ini, walaupun aku dah lama didedahkan dengan dunia ini. tak banyak benda yang aku buat ngan internet ini selain hantar email, surfing buat assignment, dan surfing benda-benda lain( yang berfaedah jer...).
dunia semakin pesat membangun, tapi aku????mmmmm.....mungkin agak perlahan sedikit.tapi aku akan tetap berusaha kearah yang terbaik. kata orang jadikan hari ini lebih baik daripada semalam, jadikan hari esok lebih baik daripada hari ini, dan jadikan hari hari yang mendatang lebih baik daripada hari hari yang sebelumnya. memang semua orang boleh kata macam tu, tapi mampu kah kita lakukannya? cukup kuatkah kita?cukup tabahkah kita?tepuk dada tanya selera..............

No comments:

disable click

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...